Cílem semináře je seznámit se s významem, tématy, nástroji a metodami dotazníkových a dalších průzkumů mezi zaměstnanci, jejich prováděním, vyhodnocováním i prezentací podnikovému vedení. Seminář přináší konkrétní ukázky výsledků provedených průzkumů i příklady patření, která byla na jejich základě navržena.
Obsah semináře
- Proč sledovat motivaci, spokojenost, názory či postoje zaměstnanců
- Nástroje, metody a hlavní oblasti dotazování
- Volba otázek, konstrukce dotazníků
- Jak dosáhnout vysoké návratnosti dotazníků
- Zpracování výsledků dotazníkových průzkumů
- Interpretace výsledků
- Návrhy opatření plynoucích z dotazníkových průzkumů
- Prezentace výsledků podnikovému vedení a zaměstnancům
Lektor
| Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. Dr. Jan Urban působí dlouhodobě jako podnikový lektor a poradce, zabývající se osobním rozvojem. Je VŠ učitelem managementu, lektorem kurzů MBA i autorem řady publikací, mj. úspěšných knížek „Vezměte život do svých rukou“ a „Psychologie pro každý den“. |